نیایش مننیایش من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نیایشم: پاره ی تنم

ماه کامل من

1393/4/17 16:05
نویسنده : مامان
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه ی مامانبوس

امروز نه ماهت تموم شد مامانی خوشگلم محبت نه ماهگیت مبارک پرنده ی خوشبختی منبغل

مامانی این روزا خیلی بزرگتر شدی شیطون تر شدی همه چی باید همونجوری باشه که شما میخوای و گرنه هیچ چی نمیتونه آرومت کنه ....دیگه با لحن جدی ما هم لب ورمیچینی و گوله گوله اشک میریزی که با کلی دردسر بهت ثابت کنیم شوخی کردیم تا بالاخره رضایت بدیخسته و آروم شی... مامانی قربون خنده هات بره که اینقدر دلبرانه میخندیزیبا

راستی مامانی یه چیزی که نگرانم کرده اینه که تازگیا کف دستت پوسته پوسته میشه و من دارم غصه میخورم آخه پوستت خیلی نازکه میدونم کف دستت حساس شده و داری اذیت میشی... ای کاش خوب میشدخطا

عشق کوچولوی من الان که دارم برات مینویسم سرکارم و شما خونه ای و احتمالا در خواب نازی الهی فدات بشم مامانی که وقتی میخواستم بیام بهم چسبیده بودی و از بغلم جدا نمیشدی امروز دلم نمیخواست بیام سرکار میخواستم پیشت باشم ولی مجبور بودم مامانی آخه مرخصی ندارم عزیزمغمگین

ولی خیلی دوست دارم مامانی خوشگل منمحبت

دوباره مبارک نه ماهگیت ماه کامل منبوس

امروز هفده تیر 93 یک روز گرم تابستونیخسته

پسندها (2)

نظرات (0)