نیایش مننیایش من، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

نیایشم: پاره ی تنم

روزای سختی که گذشت

1393/10/22 11:50
نویسنده : مامان
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل همیشه بهارممحبت

جونم برات بگه مامانی همزمان با پانزده ماهگیت بدجور مریض شدی.... یه ویروس بدجنسشیطان اومده بود که من و شما و بابایی رو غمگین کنهغمگین

بیحال شده بودی تب داشتی و حتی تو خواب هم حالت به هم میخورد.خواب آلود.. هیچ چیز نمیخوردی و فقط به شیر تمایل داشتی اونم تا میخوردی بالا میاوردی... منم تو این چندروز مرتب در حال تعویض لباسات بودم... یه جاهایی مجبور شدم لباسای سایز کوچیکترم تنت کنم همشون در عرض دوروز کثیف شده بودن... بمیرم مامانی که آب شدی تو این چند روز .... بدنت کلی آب از دست داددلشکسته

چقدر به خدا گفتم درد و بلای نیایشم به جونم ولیخطا

ولی خداجون ممنونتم که برگ گلم اون دوران سخت رو گذروندمحبت... ازت میخوام هیچ بچه ای هیچ کجای دنیا مریض نباشهفرشته

امروز 22 دی 93

من الان سرکارمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)