نیایش مننیایش من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نیایشم: پاره ی تنم

ای از من و بیرون از من

1393/3/22 15:43
نویسنده : مامان
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیایشم محبت

پاره بهشتی من بوس

چند روزیه که رفتی توی نه ماهگی مامان جونم محبتمحبت

مبارکت باشه دلبرکمبوس

وروجکی شدی مامانی برا خودت دیگه چشمک

خودت راحت میشینی و با اسباب بازیات بازی میکنی

جلو آینه یه نگا به تصویر میکنی به نگا به من و غش غش میخندی آرام

از همین الان معلومه که یکدنده ای و حرف حرف خودتهچشمک

یه وقتایی شیطنت از چشمات میباره عینک

عاشق دمر بودن و دمر خوابیدنی

عکس نی نی یا خود نی نیا رو که ببینی ذوق میکنی و چشم ازشون بر نمیداری

هنوز دندون نداری

قصد چهار دست و پا رفتن هم نداری فقط اگه چیزی رو بخوای خودتو میکشی تا بهش برسی خسته

مامانی این روزها با شتاب میگذرن .... میخوام بیشتر از این از داشتنت لذت ببرممحبت

لذتی بکر و بی نظیر مثل استشمام هوای دم صبح در ترنم باران بهاری

چقدر ناب ....... چقدر روح افزا محبت

هنوز هم وقتی می شنوم بچه ای به دنیا میاد شیرینی اولین روزهای داشتنت مستم میکنه

دوست دارم ای از من و بیرون از من محبت

 امروز بیست  و یک خرداد 93

فردا ولادت آنکه محتاج آمدنش هستیم... محتاج ظهورش محبت

پسندها (1)

نظرات (2)

مـ ــریـــ ـــــم
6 تیر 93 22:14
مینا جوننننننننم عاشق نوشته هاتم ب خداااااااااااا . خدا نیایش خوشگلمو برات حفظ کنه الهی آمین
مریم
7 تیر 93 20:49
سلام خانومی وبلاگ گل دخترت خیلی قشنگه.منم میخوام بیشتر پیش دخترم بمونم.تو نینی سایت دیدم شعبه تو هم 37 بود.میشه خواهش کنم شمارشو واسم میل کنی؟چند روزه آواره پیدا کردن شمارم.مرسی