نیایش مننیایش من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نیایشم: پاره ی تنم

دوستانی از جنس مهر

1392/12/24 0:07
نویسنده : مامان
96 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیایشمقلب

دیروز مامانی و شما با دوستامون خونه خاله محیا و شیداجون قرار داشتیمهورا

خاله سحر و رادمهرجون با ما اومدن و خاله الهه و آوینا هم خونه خاله محیا بهمون اضافه شدندماچ

راستش من از دیدن دوستای خوبم خیلی خوشحال شدم و هم به من هم به شما خوش گذشت. دست خاله محیای دوست داشتنی درد نکنه خیلی زحمت کشیده بودقلب راستی عاشق سرسری گفتنش شدمچشمک

 

اینم عکسای چهارتا نی نی دوست داشتنیقلب

از راست به چپ: آوینای خاله الههقلب شیدای خاله محیاقلب شماقلب و رادمهر خاله سحرقلب

 

 

 

هرکی داره با بغل دستیش مشورت میکنهچشمک

گردهمایی دمرانهنیشخند

دیروز 92.12.22

قرار 5 عصر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شیما
24 اسفند 92 20:09
واااااااااااااااااااااااااااااااای جووووووووووووووووووووووونم دلم از حال رفت میناااااااااااااااااااااااااااکاش منم بودم اونجا حیف شدوای نگا کن چجوری بهم نگا میکنن عشقیای من
مامان
پاسخ
جات خیلی خالی بود شیما جون همش به یادت بودم کاش بودی اونجا جای کژال جونم که حسابییییییییییی خالی بود
مامان محیا
24 اسفند 92 21:48
وای خدا بگردم این 4 تا جیگرو ممنون خاله جون از عکسای زیبایی که گرفتی خیلییییی قشنگ شده به خدا خیلی وقت کم بود دلم میخواست بازم میموندین قدم رو چشم منو شیدا گذاشتین
مامان
پاسخ
فدات بشم محیاجونم خدا شما و شیدا جونو همیشه کنار هم سالم و شاد حفظ کنه الهی
بهار
20 فروردین 93 1:52
ای جااااااااااااااااااااانم، چقد نازن اینا ماشالا چه عکسای قشنگی گرفتین.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
✿مامان دنیز✿
17 مهر 93 1:46
فسقلی هارو چه باهم خوش و بشی میکنن خدا همشونو حفظ کنه در ضمن جیگملی تولدتونم مبارک مامانی به ما هم سر بزنین