نیایش مننیایش من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نیایشم: پاره ی تنم

عزیزکم 5 ماهه شد

1392/12/18 0:52
نویسنده : مامان
108 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیایشمقلب

امروز پنج ماهتم تموم شد. تبریک میگم مامانی اول به خودم چشمکبرای داشتنتقلب

پنج ماهگیت مبارک عشق کوچولوی منبغل

نیازمقلب

از وقتی اومدی مامانی خیلی پرکار شده که بیشترش تحت تاثیر وجود پرجود شماستماچ

ولی همش صفاست همش عشقه همش با کمال میلهلبخند

مامانی نمیدونی داشتنت چه حالی داره. نمیدونی نگاه کردن بهت چه شادی و آرامشی بهم میده.

وقتی که خوابی دیدن صورت مثل ماهت لذت بخشه وقتی هم که بیداری که دیگه نگوووووووووووو

دلبری میکنی ناقلایی میکنی و منو میکشی و زنده میکنیقلب

نفسم تو بزرگ میشی و عشق و دوست داشتنتم بیشتر میشهقلب

عطرت خوشبوترین عطر دنیاست گلکم

وقتی چشمامو باز میکنم و تو رو پیش خودم میبینم فقط سپاس و سپاس و سپاس جایز است.

بهار زندگیم پارسال صبح زود یکم اسفند بود که داشتنت برام قطعی شد و الان شما پنج ماهت تموم شده. کلی تغییر کردی این مدت.

چند روزیه دو تا دستاتو میگیری و باهاشون بازی میکنی

دو تا دستاتو به حالت دست به سینه نگه میداری 

اینقدر با کارای بابایی ذوق میکنی که یه وقتایی میگم حالا از حال میری از این همه خندیدن

دیشب دستمال کاغذی رو گذاشته بودی دور گردنت که من فکر کردم کار باباییه که شیر اضافه رو بگیره 

 اما بعد معلوم شد کار خود شیطونتهمژه

وقتی سر شونم گذاشتمت با دست دیگت گردنمو محکم میگیری و تاکید میکنی که مامان مواظبم باشیا!!!!ابرو

مواظبتم تا وقتی هستمبغل

یه چیز دیگه اینکه شیرخشک نمیخوری ولی برا اینکه عادت کنی به نبود چند ساعته ی من دیروز شیشه رو برات گرفته بودم که با کمال تعجب و بدون هیچ تمرینی با مهارت دو دستی نگهش داشتی و یه کمی شیر توش بود خوردی کلی مامانی حال کرد با دیدن این کارت. انگار کلی تمرین کرده بودیماچ

الهی من فدات بشم که تموم هستیم شدیقلب

راستی یه چیز دیگه مامانی با پایان شش ماهگیت باید بره سرکار. پس باید زودتر غذای کمکیت رو شروع کنم تا اذیت نشی فردا دکترت میگه چیکار کنم

اینم بگم دعا کن خدا یه راه خوب پیش پای مامانی بزاره تا بتونه با خیال راحت بره سرکار و کمتر نگرانت باشه

ممنون موسیقی زندگیمقلب

پیش خدا برام پارتی بازی کن هوامونو داشته باشه... میدونم به حرفت گوش میدهچشمک

خب مامانی من دیگه باید بیام پیشت بغل

فعلابای بای

امروز 92.12.17

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)