نیایش مننیایش من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نیایشم: پاره ی تنم

یکی از اولین ها

1392/11/10 1:56
نویسنده : مامان
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیایشمقلب

پریروز یا به عبارتی دوشنبه هفتم بهمن 92 ساعت ده و نیم صبح مصادف با

110 روزگیت اولین بار بود که یه جغجغه دستت دادم و

چند دقیقه ای دستت بود و باهاش بازی میکردیگاوچران 

بدون اینکه به صورتت بزنیهورا

سندشم در قالب فیلم موجوده لازم باشه ارائه میدیمنیشخند 

 

عکس جغجغه ای که با همه ی جغجغه های دنیا فرق داره:

الهی مامانی قربونت بره که شدی نفسمبغل

 

راستی مامان یه چیز دیگه، با اون چشای شوخت به من نگا میکنیمژه و لبخندای ملیح تحویلم میدی لبخندکه دیوونم کنــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

دیوونم کن مامانچشمک ماچ                 من این دیوونگی را دوست دارمقلب

 

امروز: نه بهمن نود و دو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما
11 بهمن 92 0:52
ای جووووووووووووووووووووون دلم نیایش نااااازمقربون دلبریات گلم این دوست منو دیوونه نکن آخه خیلی دوسش دارمااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
فدات بشم شیماجون خوش قلب من دل به دل راه داره عزیییییییییییزم
مامان محیا
11 بهمن 92 17:10
عزیز دلم خاله قربون اون شیرینی هات نیایش جونم
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم یه عالمه بوس برا شیدایی