نیایش مننیایش من، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

نیایشم: پاره ی تنم

شیرین بانوی من

1393/7/13 9:02
نویسنده : مامان
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیایش مامانمحبت

توی این پست میخوام از پیشرفتای قبل از یکسالگیت بنویسمآرام

اول از همه بگم که وقتی هر چیو ببینی و توجهتو جلب کنه انگشت اشارتو به سمتش میگیری و میگی... اینا.. اینامحبت

جونم فدات شه مامان آخرش من این انگشت اشارتو گاز میگیرمخوشمزه

وقتی بهت میگیم گل کو؟ بر میگردی و دنیال گل میگردی و دوباره میگی... اینازیبا

تازه شم همه نوع گلی رو میشناسی حتی اگه بار اولت باشه دیده باشی... تا ازت بپرسیم سریع یه گل اطرافت پیدا میکنی و حتی اگه گل روی تابلو باشه، میگی .. اینابوس

الهی من فدای اینا اینا گفتنت بشم مامانممحبت

چراغ رو میشناسی ماهی رو ماشین رو توپ رو اونا رو هم مثل گل کامل میشناسی و به سمتشون اشاره میکنیچشمک

یه شمع روشن کرده بودیم و من به شمع اشاره کردم و گفتم شمع شمع... از رو میز برداشتیم و بردیم .. دیگه هر وقت ازت میپرسیدم شمع کو؟ به جای خالی شمع اشاره میکردیزیبا

وقتی میگیم کلاغ پر اون انگشت خوشگلتو میزاری رو زمین و میگی... په ---- ما میگیم کلاغ... شما میگی... په

تو بگو وقتی این صحنه ها رو ببینم میتونم برات ضعف نرم؟محبت

بهت میگیم ببعی میگه شما میگی ب بزیبا 

بابا بهت میگه مامانو دوست داری شما هم گاهی وقتا میگی... ب به ( یعنی بله) گاهی وقتام میگی... نه

مامان بالاخره تکلیف منو روشن کن دوستم داری یا نه؟خندونک

تا بابا لباس میپوشه بره بیرون شما رو حتما باید ببره وگرنه آشوب میکنیخطا

آخ آخ داشت یادم میرفت از یه کار بامزه ی دیگت بگماجازه

وقتی باهات جدی حرف بزنیم دماغتو چروک میکنی و لباتو کج و کوله میکنی و به ما نگاه میکنی.. که بگی الان گریه میکنما... فسقلی مامان حالا دیگه شما هم مارو تهدید میکنی هااااان؟ من که میدونم اینا همش نمایشیه. این فیگور شما باعث میشه حرف جدیمون یادمون بره و کلی قربون صدقت بریم و اینجوری میشه که شما به هدفت میرسی.متفکر

میدونی بابا اینجور موقع ها چی میگه؟ میگه اگه شما نیایشی من بابای نیایشمقه قهه

بابا و مامان رو میشناسیزیبا

بای بای میکنیبای بای

دست زدن و قر با آهنگ که کار همیشگیتهراضی

اگه چیزی تو دستت باشه محاله تا نخوای بتونیم ازت بگیریم تمام زورتو به کار میگیری تا نگهش داری.. وقتی ما از صرافت گرفتنش میافتیم شما هم دیگه بیخیالش میشیدلخور

چیزی از رو زمین برداشته باشی بزاری دهنت و من ببینم تند و تند چهاردست و پا دور میشی که من ازت نگیرم وقتی هم که خوب تو دهنت تابش دادی فهمیدی خوردنی نیست میندازیش بیرونعینک

نی نیا رو خیلی دوست داری وقتی حتی یه بچه ی ده ساله می بینی گل از گلت میشکفه و اون لبخندهای دلبرانه رو لبات نقش میبندهآرام

وقتی میبرمت سرکار به همه ی اعضا لبخند تحویل میدی و دل اونارو هم میبری. مرد و زن هم فرق نداره. من فدای اون لبخندت عشق کوچولوی منمحبت

چند روز پیش بابایی داشت برات میخوند بیا شمع هارو فوت کن دیدم شما داری فوت میکنی... ینی مامان برات بگم با این حرکتت من و بابا دیگه از تعجب شاخ دراوردیم.تعجب اخه از کجا اینو میدونستی تو؟؟؟؟؟؟سوال

دیگه از مبل و میزو همه چی میخوای بالا بری وقتی نمیتونی به همون وایسادن رو زانوهات اکتفا میکنیغمناک

وقتی میگم دستتو بده ببوسم دستتو جلوی دهن من میگیری تا ببوسمشبوس

وقتی میگیم سرت کو؟ دستتو رو سرت میزاریچشمک

وقتی میگیم چشمت کو؟ چشماتو میبندیزیبا

وقتی میگیم زبونت کو؟ دهنتو باز میکنی و زبونتو نشون میدی ... یه درگوشی بگم وقتی چیزی تو دهنت باشه ما از همین کلک برا درآوردنش استفاده میکنیم.زبان

فربونت برم که وقتی ازت میخوایم یه کلمه ای رو تکرار کنی با همون بضاعتی که داری تمام تلاشتو میکنی تا شبیهشو تلفظ کنیآرام

مثلا بابا بهت میگه جیگگگگگگر شما میگی جیججججججججججه و خیلی کلمات دیگه

در پایان یه دست و جیغ و هورااااااااای بلند برا دخترک ناز رویایی امتشویقتشویقتشویق

امروز 13 مهر 93

پسندها (2)

نظرات (2)

mina
13 مهر 93 10:19
ای جونم چه نازه دخترتون ماشالله خدا حفظش کنه...مامان مهربون اگه میخواین بچه ی نازی و خوشگلتون اتاق شیک و تک داشته باشه از وبلاگ منم دیدن کن.... مرسییییییی
زندگی از آ...تا...ی
13 مهر 93 12:48
سلام دوست عزیز عید قربان بر شما مبارک باد از آ...تا...ی زندگی در زندگی از آ...تا...ی طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، شیرینی پزی، خانه داری، درمان های خانگی،هنرهای دستی، بیماری های زنان و مشاوره ی خانواده و ازدواج در سایت زندگی از آ...تا...ی. با لینک کردن سایت برای همیشه به مفیدترین مطالب لازم برای زندگی دسترسی داشته باشید.