نیایش مننیایش من، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

نیایشم: پاره ی تنم

این روزهای دلبرانه

1393/7/13 7:57
نویسنده : مامان
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیایش ناز مامانمحبت

جونم برات بگه مامانی که اولا امروز عید قربانه و قبل از هر چیز عیدو بهت تبریک میگم.بوس

بعدشم بهت بگم این روزها خیلی پر التهابه برای من مامان جونم... داریم به روز تولدت نزدیک میشیم گلم.

پیشاپیش تولدتم مبارک باشه عروسک قشنگ من.بغل

ایشالله همه ی روزهای زندگیت پر از شادی و خوشحالی باشه نازگلکم.فرشته

این روزا من و بابایی در تدارک سفر به شمال هستیم که اونجا برات تولد بگیریمجشن...

یه دو روزی درگیر دوخت لباس مخصوص تولدت بودم مامانم. دامن توتو، هد، پاپوش و بادی با تم رنگین کمان. خیلی عالی شد مامان و مهمتر این که من خیلی لذت بردم از این کار... همین که تصور میکردم پاره ی تنم میخواد اون لباس رو تن کنه خلاقیتم برا زیبا شدنش بیشتر میشد و تمام این حسای قشنگ دسته به دست هم داد تا یه کار عالی، قشنگ و بی نظیر از آب دراومد.... واااااااااای خداجونم ممنونم از این همه حسای خوبزیبا

چهار پنج روز پیش هم من و بابایی پس از تحقیقات بسیار در دنیای واقعی و مجازی بالاخره یه دوربین توپ خریدیم برا ثبت کودکانه های شما. ایشالله همیشه لبخند و لبخند و لبخند باشه که این دوربین از لحظه لحظه های شما خاطره سازی میکنه.متنظر

دعا کن مامان سفرمون به سلامت باشه و حسابی بهمون خوش بگذره من بیتابم مامانخجالت

امروز 13 مهر 93

پسندها (1)

نظرات (1)

مامی فاطمه
13 مهر 93 8:30
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانما امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati