نیایش مننیایش من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نیایشم: پاره ی تنم

همین که فکرمی برای من بسه

1393/2/9 16:34
نویسنده : مامان
157 بازدید
اشتراک گذاری

مطلب قبلی رو گفتم تا به اینجا برسیم که.........

همسرجونمقلب همین که تو هر شرایطی هوامو داری برای من بسه

همین که نگران خسته شدن منی... همین که با کوچکترین ناخوشی میخوای منو ببری دکتر

همین که به خاطر عوارض زایمان منو به ورزش و پیاده روی تشویق میکنی که حالمو خوب کنی برام بسه

همین که بودنم برات از هر چیزی مهمتره برام بسه

همین که خندیدنم تو رو شاد میکنه و رنجم آزارت میده برام کافیه

همین که میتونم حالتو خوب کنم برام بسه

همین که با تو خوشبختم برای من بسه

و اینها تمام داشته های یک نفر برای احساس خوشبختی است

 

آی آدم ها یک نفر در این شهر خوشبخت استقلب

امروز 9 اردی بهشت 93

پسندها (1)

نظرات (1)

شیما مامان کژال
17 اردیبهشت 93 2:02
گلای من چطورن؟مینای مهربونم و نیایش عزیز دلم خوبن ایشالا؟
مامان
پاسخ
شیماااااااااااااااااااا از دستت خیلی عصبانیم کجایی؟؟؟؟؟؟؟ خیلی نگرانت شدم کژالم خوبه؟ بابا زود به زود بیا... دلم هزار راه رفت