نیایش مننیایش من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نیایشم: پاره ی تنم

ای من به فدای قدم تو

1393/7/2 17:56
نویسنده : مامان
275 بازدید
اشتراک گذاری

نیایشممحبت

جون مامانبوس

امروز دومین روز از فصل پاییزهزیبا

دومین روز از ماه مهر و مهربونیآرام

دومین روز از ماهی که شما قدم رو چشمامون گذاشتیبغل

دل تو دلم نیست مامانی... این روزا قلبم تند تر میزنه خجالت

انگار دوباره میخوای به دنیا بیای... پر هیجانم این روزامتنظر

یه حال خاصی دارم... خوشحالم مامان خوشحالجشن

دیگه پاییز برای من یه حال دیگه ای داره

دیگه مهر مهمترین مناسبت سال رو واسه منو بابایی با خودش میاره

پاییز برای من دیگه زرد و پژمرده نیست

طلایی و پر از امیدهزیبا

پر از رازه بین یه مامان و عشق کوچولو و دوست داشتنیشمحبت

خداجون ممنونتم... خیلی بزرگیمحبتبغل

امروز دوم مهر 93

من الان سر کارمخندونک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نیکا جونم
6 مهر 93 23:01
آخی چه ناز نوشتی ایشالا نیایش جونی هزار سال این پاییز طلایی رو جشن بگیره
مامان
پاسخ
ممنونم خاله نیکاجونمشما لطف داری به ما