نیایش مننیایش من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نیایشم: پاره ی تنم

10 ماه عشق و مستی

1393/5/18 17:50
نویسنده : مامان
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیایشممحبت برگ گلمبوس

امروز اولین روز از یازدهمین ماه زندگانی توستآرام. ده ماهگیت مبارک نفسی مامانمحبت

دیروز همزمان با دهمین ماهگرد تولدت رفتیم دیدن دوستای همیشگیمونبوس

همونایی که از وقتی شما اومدی پیشم باهاشون دوست شدم

خیلی بهمون خوش گذشت مامانی خوشگلمبغل

حالا برات از پیشرفتات بگم مامانم محبت مدتیه سینه خیز خودتو از اینور به اونور میکشی

کافیه ازت غافل بشم رفتی رو میز تلویزیون طبقه پایینیش یا سمت میز کامپیوتر با هدف حمله به کیس یا زیر میز

کلا عاشق چیزای خطرناکی اونم از نوع برقیشغمگین

دلبرکم قربونت برم که اینقدر شیرین شدی برا مامانی و باباییمحبت

اومدی مارو دیوونه کنی آره؟ هر کلمه ای هم که بگیم تکرار میکنی مثل بابا... مامان...آب... توپ...عمه

عاشق توپی و توپ بازیچشمک

همین که میبینی لباس پوشیدم برم سرکار خودتو میرسونی به پاهای من که بلندم کن

الهی بمیرم مامانی خیلی لحظه ی سختیه برا دوتاییمون که هر روزم داره تکرار میشهخطا

اینروزا خودتو خیلی لوس میکنی بغل من یا بابایی که باشی سرتو میچسبونی به سینمون و ناز میکنی برامون ... ماهم که نازتو میخریم یه دنیااااااااااااابوس

و اگه یه غریبه ببینی محکم بازوی مارو میگیری و بغلش نمیری

وقتی یه کار خطرناک بکنی ببینی ما دعوات کردیم مثل ابر بهار اشک میریزی و تا معذرت خواهی نکنیم آروم نمیشی... مامان فدای دل کوچیک گنجیشکیت بشه الهیبغل

قربونت برم مامانی این روزا بهتر میوه و غذا میخوری و من خیلی خوشحالم از این موضوع

ممنون عسلکم که نمیذاری مامانی غصه بخورهبوس

راستی به طرز ماهرانه ای از حالت نشسته دمر میشی یا از حالت خوابیده به حالت نشسته درمیای

خیلی شگفت زده شدم برای اولین که  اینو دیدممحبت

دیدن بزرگ شدنت و بالیدنت خیلی لذت بخشه مامانیبوس

ممنونم که منو از عشق بودنت سرشار کردیمحبت

ممنون که داشتنت اینقدر شیرینهبوسبوسبوسبوسمحبت

من بهت افتخار میکنم پاره ی تنمبوسبوسمحبتمحبتمحبت

امروز 18 مرداد 93محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
6 شهریور 93 23:25
خاله قربون شیرینیات عزیزکم دلم برات یه ذره شده بوووس