نیایش مننیایش من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نیایشم: پاره ی تنم

نیم سالگیت مبارک عسلکم

1393/1/20 1:14
نویسنده : مامان
101 بازدید
اشتراک گذاری

نیایشمقلب

چند روزیه نیم ساله شدی هورا

مبارکت باشه عزیزم همه زندگیت به شادی خیال باطل

دلبرک مامان شش ماهت که تموم شد انگار خیلی بزرگتر شدیمژه

حضورت پررنگ و پررنگتر از همیشه شدهلبخند

برامون قاه قاه میخندیخنده

وای خدای من حتی از یادآوریشم دلم ضعف میرهقلب

عاااااااااااااااااااااااااااااشقتم مامانماچماچ

عاشق لحظه ای که چشم باز میکنم و قرص ماه صورتت رو کنارم میبینم که تو خواب نازهقلب... عاشق وقتی که دستامو باز میکنم و میگم بیا بغلم تو هم دو تادستاتو باز میکنی و بالا میاری که بلندت کنمبغل... عاشق وقتی که قاشق غذا رو که میبینی لباتو به هم میچسبونی که محاله کسی غیر از خودت بتونه  قفلشو باز کنهنیشخند... عاشق وقتی که گردنتو شل میگیری تا ببوسمش و شمام یه لبخندی حاکی از رضایت و آرامش رو لبته و چشماتم مثل همیشه شووووخقلب مگه میشه این حالتتو دید و از بوسیدنت دست کشید ... عاشق وقتیم که بلند بلند آواز میخونی و کاری به هیچ کس و هیچ چیز دیگه نداریماچبخوام کامل بهت بگم کلا مامانی عاشق لحظه لحظه داشتن های توستقلب

وجودت برقرار نفسقلب

امروز 19 فروردین 93

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابایی
29 فروردین 93 1:18
چقدر خوب نوشتی مامان مهربون
مامان
پاسخ
ممنون نفسسسسسسسسسسسسس