نیایش مننیایش من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نیایشم: پاره ی تنم

آتلیه رفتن شما

1392/12/6 0:29
نویسنده : مامان
89 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیایشمقلب

جونم برات بگه مامانیماچ

امروز دوشنبه مصادف با 4 ماه و 18 روزگیت بردمت آتلیه دریچه

چند تا از فیگوراش بدون لباس بود و من نگران سرماخوردنت بودم اما خدا رو شکر هواش گرم بود و اذیت نشدی پاره ی تنمقلب

با این که وقت محدود بود و باید تند تند لباساتو عوض میکردم و شمام گشنت شده بود و همش انگشت به دهن نیشخند بودی اما ممنونتم که مامانیو درک کردی و نهایت همکاری رو باهام کردیقلب

راستش اگه همکاری نمیکردی !!!!!!!! ..... نگران

اینجا هم خدا مامانیو تنها نذاشتقلب

بابایی هم که مثل همیشه دست مریزاد دارهقلببغلماچ

ولی حیف عکس سه نفره وقت نشدافسوس

حالا بی صبرانه منتظرم ببینم عکسای جیگرگوشموقلب

آخه تو عکساتم کلی با مامانی حرف نگفته داری

قربون اون نگاه قشنگت برم منمژه

قراره تا قبل از عید بهم تحویل بدن

اگه گرفتم حتما وبتو با عکسات صفا میدمهورا

 

بازم ممنونم مامانی ازتقلب

شادی این روزهای زندگی مامانی از دولتی وجود شماستقلب

امروز 92.12.5

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حنــــــــــــــــا
6 اسفند 92 9:34
چه جالب ... چون منم حنا رو تو 4 ماه و 18 روز بردم آتلیه مینا جوووووووون خدا رو شکر ک باهات همکاری کرد حنا پدرمو در آورد از بس وول خورد و هی می می خواست نیایش جووووووووووووووووووووووووونم خاله جون مطمئنم ک عکسات عالی میشن . امیدوارم مامانی هم زود بیاد و عکسای خوجلتو ب ما نشون بده دوستتون دارم
مامان
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووونم دعا کن عکسای منم مثل عکسای حنا خوشگل بشن دوستون دارم از طرف منم لپای حناجونو یه ماچ گنده بکن
شیما
7 اسفند 92 16:00
ای جووووووووووووووووون دلم مباااارکه مینای گلم و نیایش خوشگلم باشهچه عکسایی بشه عکسای نیایش جیگر
مامان
پاسخ
میسی خاله جون که به وبم سر میزنی دوباره بیای پیشمون عکسامو ببینیا دوست دارم خاله جوووووووووووووونم
طراح نو
9 اسفند 92 0:56
تخفیف ویژه طراحی قالب.تقویم .صحفه ورودی.اسلاید شو عکس فقط با 8هزارتومان تخفیف ویژه تا عید طرح ازشما اجرا از ما.همین الان اقدام کنید
مامان محیا
12 اسفند 92 22:20
نیایش جون مبارکه پیشاپیش من که روز شماری میکنم ببینمشون! مامان مینا ببوس این دخمل نازتو