نیایش مننیایش من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نیایشم: پاره ی تنم

مامان فدای اشکات

1392/11/19 12:36
نویسنده : مامان
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانیقلب

امروز بالاخره عزممو جزم کردم و آمادت کردم که بریم برا واکسننگران

راستش از صبح که خواستم آمادت کنم خیلی شیر نخوردی شاید 7 یا 8 دقیقه فقط

لباساتو پوشوندمو و خودمم آماده شدم و منتظر باباییخیال باطل

غیر از نگرانی از بیقراریت، شیر نخوردنت هم نگرانیمو بیشتر کرده بود که نکنه گرسنگی هم اذیتت کنه

ولی خب چیکار کنم مامانی خودت خوابو به شیر ترجیح دادیخمیازه

الهی فدات شم که از ماجرا بی خبریناراحت

خلاصه با بابایی رفتم بهداشت و تو بهداشت بعد از چند دقیقه خانومم بیدار شدمژه. یکم دستاتو میخوردی و اخطار میدادی منم همش حواسم بهت بود که نکنه طاقت نیاری و کارمون انجام نشهگاوچران

بعد از اندازه گیری قد و دور سر و وزن --که خوشحالم کرد --- یه فرم هم پر کردم و تایید آقای دکتر و در نهایت اصل ماجرا یعنی واکســـــــــــــننگران

اول خانومه قطره اطفال بهت داد و بعد رفت سراغ اونی که درد دارهاسترس

منم رفتم پروندتو تحویل بدم بیشتر به خاطر اینکه طاقت دیدنشو نداشتمناراحت

ولی وقتی که واکسنتو زد سریع برگشتم پیشت و نازتو کشیدم و کلی قربون صدقت رفتم عزیزدل مامانی

نازتو هرچی باشه میخرم مامانی قلباصلا میخوام دنیا نباشه که مروارید اشکاتو ببینم.مشغول تلفن

الهی درد و بلات به جونم مامانم

مامان فدای تک تک اشکات

بعد از اینکه اومدیم خونه بابایی بهت استامینوفن داد و یکم شیر خوردی الانم آروم خوابیدی

بالاخره این پروژه هم به پایان رسید ایشالله بی تب و بی ورم

ببخش مامانی من چاره ای نداشتمخنثی

به قول یه دوستی بعضی دردا رو باید کشیدنگران

 

تو عمر مامانیبغل 

تو هستی که مامان هستقلب

امروز 19 بهمن 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حنــــــــــــــــا
23 بهمن 92 5:35
الهی بمیرم برات ... میدونم ک درد داشت و هم تو اذیت شدی و هم مامان . اما همه ی اینا برا سلامتیِ تو جیجلِ ب مامان افتخار کن
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جوووووووووووووونم خدا رو شکر دیگه الان خوب خوبم خاله مریمم
شیما
7 اسفند 92 16:03
جووووووووووووووون دلم به سلامتی گلمواقعا که این واکسن غولیه واسه ماها
مامان
پاسخ
سلامت باشی شیماجووووووووووووونم مادریم و همیشه نگران چیزی
الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 23:07
وای این واکسن هم واسه ما مامانا زجر اوره هم واسه بچه هامون/ اما اون طفل معصوما خبر ندارن با شادی و خوشی میبریمشون بیرون و با ناله و گریه میان/ امیرعلی من که دیگه واکسنش رفت واسه 1 سالگی اش خیالم تا 6 ماه راحته/ نیایش جون هم چه نازه
مامان
پاسخ
لطف دارین عزیزم
الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 23:07
راستی عزیزم با مطلب جدید و عکس های جدید آپم سربزن و نظربدید امیرعلی خوشحال میشه
مامان
پاسخ
بله حتما