نیایش مننیایش من، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نیایشم: پاره ی تنم

جیجل سه ماهش شده

1392/10/17 19:37
نویسنده : مامان
113 بازدید
اشتراک گذاری

 

animated smiley faces for orkut, myspace, facebookجیجل مامان

عمـــــــــــــــــــــــر مامان

سه ماهت تموم شدhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

سه ماهگیت مبارک عشـــــــــــــــــــــــــــــقمhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

تو داری بزرگ میشی

اینو از خنده های زیرکانه و به موقع ات میشه فهمید

همیشه بخند پاره ی تنممتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

تو داری قد میکشی مامانیhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

داری با نگاهت باهام حرف میزنی

داری با زبون بچگی برام صحبت میکنی

من میفهمم چی بهم میگی

هیچ کس برای من مثل تو نیست

حتی اندکی

I love you smiley for orkut, myspace, facebook

وااااااااااای خدای من

ممنونم ازت

نیایش همه ی وجود منه

همه زندگی منه

نفسم به وجودش بنده

به تو میسپارمش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانِ حنـــــــا
19 دی 92 3:23
مبارک باشه خوشگلم فدای خنده هات بشم من . این مامانِ تنبلت عکسای نازتو نمیذاره ما ببینیم
مامان
پاسخ
عزیزم دلمی مریم جونبه خاطر شما با کمال میلحتما میزارم برات عزیزم
مامان محیا
21 دی 92 18:10
سلام عزیزم وای خدا سه ماهگی گل دخترت مبارک ماشالله چقدر نازی خاله جوووون مریم راست میگه دیگه بذار
مامان
پاسخ
ممنون محیای عزیزم حتما میزارم شیدایی رو از طرف خاله مینا ببوس
شیما
25 دی 92 19:45
عزیییییییییییییییییز دلم3 ماهگیت مبارک نفسک خالهههههقربووون خودتو مامان گلت برم که دلم براتون یه ذره شدهههه
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون از وقتی اومدی اصفهان کمتر میای پیشمون خاله دلم برا کژال جیگرییییییییییییی و خاله جون خوشگلم تنگ شده بود قول بده زود به زود بیای نت دوستون دارم تــــــــــــــــا